Friday, July 5, 2024

Alat AI Baharu, Meta Verified dan Banyak Lagi untuk Perniagaan di WhatsApp

Intipati

Kami telah berkongsi kemas kini produk terbaru WhatsApp untuk perniagaan, termasuk alat AI, Meta Verified, dan sokongan panggilan yang diperluaskan, di Conversations, acara tahunan pemesejan perniagaan kami di Sao Paulo, Brazil. Kami sedang melabur dalam keupayaan baharu yang membantu orang dan perniagaan berhubung dan menjalankan perniagaan di WhatsApp.


Dari menjawab soalan pelanggan, membincangkan produk hingga menyelesaikan pembelian, pemesejan membantu perniagaan menjalankan perniagaan. Hari ini di Conversations, acara tahunan pemesejan perniagaan kami, kami berkongsi kemas kini produk terkini untuk membantu orang dan perniagaan melakukan lebih banyak perkara di WhatsApp.


Alat AI untuk Membantu Perniagaan Melayani Pelanggan dengan Lebih Baik

Alat AI membantu perniagaan di WhatsApp melayani pelanggan mereka dengan lebih baik dan membantu mereka menemui produk baharu yang mungkin mereka minati. Kami sedang melatih AI untuk menjawab soalan yang paling kerap diterima oleh perniagaan di WhatsApp, jadi mereka dapat membantu pelanggan mencari jawapan dengan cepat.


Kami juga mengintegrasikan AI untuk membantu perniagaan di WhatsApp lebih mudah mencipta iklan di Facebook dan Instagram, mengingatkan pelanggan yang meninggalkan barang dalam troli atau menawarkan diskaun untuk pembelian yang mereka tunggu-tunggu.


Meta Verified Datang ke WhatsApp

Kami juga memulakan pelancaran Meta Verified pada aplikasi WhatsApp Business di Brazil, India, Indonesia, dan Colombia. Apabila anda melihat lencana Meta Verified, ini bermakna perniagaan telah mendaftarkan maklumat mereka dengan Meta. Perniagaan yang menggunakan Meta Verified menerima sokongan akaun yang dipertingkatkan (termasuk perlindungan daripada peniruan) dan boleh menggunakan WhatsApp di pelbagai peranti untuk kakitangan mereka.


Anda juga akan melihat lencana Meta Verified yang sama untuk perniagaan ini pada Saluran WhatsApp mereka dan halaman WhatsApp tersuai mereka.


Panggilan untuk Perniagaan yang Lebih Besar

Kadang-kadang anda perlu bercakap dengan seseorang secara langsung. Kami memperkenalkan keupayaan untuk memanggil perniagaan yang lebih besar di WhatsApp dengan hanya satu ketikan. Jika anda mempunyai permintaan perjalanan yang rumit atau ingin membincangkan pembukaan akaun baharu dengan bank anda, panggilan pantas mungkin cara terbaik untuk mendapatkan bantuan. Kami baru sahaja mula menguji ciri ini dan akan memperluaskannya kepada lebih banyak perniagaan dalam beberapa bulan akan datang.


#whatsapp #ai

No comments:

Post a Comment